Termeni si conditii

Acesti Termeni si Conditii impreuna cu Politica de Confidentialitate si cu Politica Cookie reprezinta intelegerea noastra, FIMA MOTORS S.R.L. si dumneavoastra, chiriasul, pentru serviciile de inchirieri masini si se aplica tuturor contractelor noastre pentru serviciile prestate. Continuand navigarea pe acest site acceptati de facto, termenii de utilizare descrisi in continuare.

FIMA MOTORS S.R.L.poate schimba periodic conditiile si termenii in care se efectueaza serviciile de inchirieri auto, de aceea va recomandam sa verificati periodic website-ul nostru pentru a lua in considerare orice modificare efectuata. Daca dumneavoastra, chiriasul, nu sunteti de acord cu oricare din termenii sau conditiile noastre de inchiriere, nu trebuie sa continuati navigarea pe acest site. Confirmand ca doriti sa rezervati un autoturism prin intermediul site-ului nostru, online sau telefonic, indica faptul ca ati citit, inteles si acceptat acesti termeni, conditii si politica de confidentialitate.

Prin incredintarea acestui vehicul catre Dumneavoastra, va transmitem un angajament cu privire la termenii si conditiile contractuale de inchiriere stabilite mai jos sub rezerva de forta majora, dupa cum prevad legile din Româniaei. Inchirierea de vehicule disponibila prin intermediul acestui site face obiectul unor contracte de inchiriere standard ale companiei de inchirieri auto, contracte care vor fi completate de catre dvs. in momentul preluarii unui vehicul. Clienti care inchiriaza masini sunt rugati sa citeasca cu atentie si sa confirme acceptarea in conformitatea cu toti termenii si conditiile specificate, prin semnarea Contractul de Inchiriere. Clientul trebuie sa indeplineasca si sa respecte toti termenii din prezentul contract. Orice abateri de la acesti termeni necesita aprobarea prealabila în scris din partea companiei. Cel care inchiriaza masina isi rezerva dre

Conditii generale pentru inchiriere


Diferitele notiuni la care ne referim se interpreteaza în conformitate cu legislatia aplicabila, în general, cu privire la contractele de inchiriere.

“Dumneavoastra”, “Utilizatorul”, „Clientul" înseamna conducatorul auto si persoanele care platesc mentionate în contractul de inchiriere si cei care il semneaza, care sunt considerati utilizatori

“Noi”, “compania”, înseamna “FMN Rent a Car" România.

“Autoturismul” înseamna un autovehicul de pasageri sau de utilitate pentru inchiriere pe durata convenita în cadrul contractului de inchiriere.

“Distrugere” înseamna orice deteriorare a vehiculului, inclusiv daunele obiectelor de sticla, care includ lentile, oglinzi si lumini.

“Furt” al vehiculului include furtul autovehiculului sau acte de vandalism, furt de accesorii si tentativa de furt.

“Calatorie în strainatate”, iesire in afara granitelor României. In mod normal acest lucru este interzis. Aveti posibilitatea sa calatoriti în strainatate din România doar cu o autorizatie scrisa de la “FMN Rent a Car". Aceasta autorizatie trebuie sa fie solicitata cu cel putin doua zile inainte cu exceptia sfârsitului de saptamanii, în cazul in care doriti sa treceti frontiera României.

Vi se vor solicita, cu documente justificative, toate informatiile esentiale inchirierii si, în special identitatea dumneavoastra, adresa, categoria si data de eliberare a permisului de conducere , si formularul de plata pentru inchirierea dumneavoastra.

Conditii prealabile incheierii contractului inchiriere


Varsta clientului:

Orice conducator auto trebuie sa detina permis de conducere corespunzator categoriei de vehicul inchiriat de cel putin 12 luni. El sau ea trebuie sa aiba o varsta de peste 21 de ani (varsta necesara poate fi mai mare pentru anumite categorii de vehicule).

Nu se accepta copie a permisului de conducere, dovada de circulatie sau permis de conducere expirat.

Soferul principal trebuie sa detina un card de credit valid. Detaliile cardului de credit vor fi preluate in momentul inchirierii sau pot fi adaugate in momentul rezervarii, pentru a grabi procesul de inchiriere.

In mod obisnuit, vehiculul de inchiriat este asigurat doar pentru persoana care il inchiriaza. Daca alte persoane intentioneaza sa conduca masina, acestea trebuie sa fie prezente in momentul inchirierii, pentru a fi adaugate pe Contractul de inchiriere, cu obligatia de a prezenta un permis de conducere detinut de cel putin un an. Orice sofer suplimentar trebuie sa indeplineasca cerintele referitoare la varsta minima.


Acte necesare inchirierii:

Act de identitate sau pasaport

Permis de conducere valid, detinut de minimum 12 luni

In cazul in care exista necesitatea unor verificari suplimentare, la biroul de inchiriere se pot solicita si alte documente (ex. bilet avion retur, confirmare cazare, etc.)

Daca exista un sofer suplimentar, acesta trebuie sa prezinte un act de identitate/pasaport si permisul de conducere; de asemenea, soferul suplimentar trebuie sa fie prezent la momentul preluarii masinii, urmand a fi inscris in contract.


Plata:

Vi se va solicita, la începutul de inchiriere, o plata egala cu suma facturii pentru inchiriere, plus depozitul aferent.

Indiferent de mijloacele de plata utilizate, societatea isi rezerva dreptul de a efectua orice verificari necesare si de a aproba sau refuza inchirierea. Costul inchirierii este calculat in Euro. Orice plata efectuata in alte monede convertibile este calculata in functie de rata curenta de schimb al Unicredit Bank.

Valoarea garantiei depinde de categoria vehiculului inchiriat si de asigurarile la care se renunta. Acestea sunt destinate sa acopere prejudiciul suferit de utlizator prin deteriorare sau furt al vehiculului. Valoarea sa este specificata pe contractul de inchiriere în momentul de inchiriere.

In cazul in care utilizatorul nu este scutit de taxa (furt si / sau daune), garantia va fi garantia maxima, in functie de categoria de vehicul pus la dispozitie, dupa cum se specifica in contractul de inchiriere.

Depozitul trebuie sa acopere societatii un eveniment de dauna cauzat de chirias sau furt al vehiculului (sub rezerva derogarilor contractuale specificate mai jos), pentru a acoperii prejudiciului suferit.

Daca nu exista nici un prejudiciu si/sau nici un furt, depozitul efectiv achitat se ramburseaza la sfârsitul inchirierii.

 

Politica de anulare a unei rezervări confirmată si platită în avans

O rezervare plătită în avans, prin transfer bancar sau cu un card (VISA, MASTERCARD) pe acest website, se poate anula în următoarele condiții:

1. Dacă data și ora de ridicare a mașinii este mai mare de 24h față de data anulării, se va rambursa  în contul clientului întreaga sumă plătită în avans (in maxim 30 zile lucratoare), MINUS 20 de euro. Cei 20 de euro reprezintă comisioanele bancare + costurile logistice de închiriere. 

2. Dacă data și ora de ridicare a mașinii este mai mică de 24h față de data anulării, suma plătită în avans NU se returnează. Clientul va primi un credit voucher pentru întreaga sumă pe care îl va putea folosi la o viitoare rezervare. 

 *Dacă CLIENTUL dorește să își anuleze rezervarea și dorește să își păstreze suma plătită în avans pentru o rezervare ulterioară, acest lucru se poate face prin emiterea unui credit voucher. 

Toate anulările rezervărilor plătite în avans prin transfer bancar se vor anunța în scris la adresa de e-mail [email protected]
 


Predare si preluarea masinii:

Preluarea si predarea autovehicolului se face gratuit de catre personalul nostru la orice ora din zi si din noapte in Bucuresti si in Aeroportul Otopeni (Henri-Coanda). Exceptie de la aceasta fac zilele de sarbatoare legala.

 


Autoturismul:

Se anexeaza la contract un document care descrie starea vehiculului. Sunteti de acord sa completam pe el în scris, înainte de a ridica masina inchiriata, orice deteriorare vizibila care nu este descrisa. In caz contrar vom fi considera ca am inchiriat un vehicul în conformitate cu declaratia.

Suntem, din pacate, in imposibilitatea de a accepta cererile referitoare la deteriorare vizibila care nu au fost raportate la momentul de plecare.

Trebuie sa va întoarceti cu vehiculul în starea in care l-ati primit. Orice costuri cauzate prin eventualele neconformitati dintre starea de la preluare si starea de la predare vor fi adaugate la costul de inchiriere.

Combustibilul nu este inclus in pret si se afla in sarcina clientului. Masina de inchiriat se livreaza cu minim ¼ motorina sau benzina, urmand a fi recuperate in aceeasi stare. La recuperarea masinii inchiriate, pentru combustibilul lipsa, indicat la bord, se calculeaza diferenta si se achita de client la pretul de 2.2 euro\litru. Uleiul si intretinerea vehiculului inchiriat sunt in sarcina proprietarului masinii de inchiriat.


Utilizarea vehiculului:


Nu trebuie niciodata sa se conduca vehiculul în alta parte decât Romania fara o autorizatie scrisa.

In conformitate cu principiul de sanctiuni cu caracter personal, sunteti responsabil pentru infractiunile savarsite in perioada de inchiriere. In consecinta, sunteti informat ca datele dvs. pot fi aduse la cunostinta autoritatilor statului (politie, instante judecatoresti, etc.) la cererea acestora.

Va angajati sa utilizati vehiculului Intr-o prudenta si o maniera rezonabila, si, in special, fara a fi sub influenta alcoolului, narcoticelor sau orice alte substante care ar putea fi in detrimentul capacittaii dumneavoastra de conducere, respectand dispozitiile legale privind circulatia pe drumurile publice astfel cum sunt prevazute în Codul rutier si, in conformitate scopul utilizarii, care, pentru un vehicul de pasageri inseamna, in principal transportul de persoane pe o baza gratuita, precum si pentru un vehicul utilitar, in principal pentru transportul de marfuri.

Masina va fi condusa numai pe Drumuri Nationale sau Europene marcate corespunzator. Este interzisa conducerea masinii inchiriate pe drumuri de tara neasfaltate nemarcate, paduri sau drumuri forestiere.

Utilizatorul va pastra in permanenta cheile si talonul asupra sa atunci cand nu se afla in autoturismul inchiriat si nu le va incredinta altei persoane care nu figureaza in contractul de inchirieri masini. Niciodata nu trebuie sa lasati masina neocupata cu cheile in contact. Imposibilitatea de a prezenta cheile la revenire face nule asigurarea pentru furt. Cand parcati vehiculul, chiar si pentru o scurta oprire, va angajati sa blocati/asigurati in mod corespunzator vehiculul si sa folositi alarma si/sau anti-furtul montate pe vehicul.

Utilizatorul nu va efectua reparatii asupra autoturismului inchiriat decat la garaje autorizate si numai cu acordul si conform cu instructiunile proprietarului, plata lucrarilor efectuate se ramburseaza pe baza prezentarii facturii eliberate pe numele proprietarului, insotita cu devizul de reparatii. Deasemenea clientul se obliga sa accepte schimbarea temporara a autovehiculului in vederea efectuarii reviziilor periodice sau a unor interventii urgente.

Utilizatorul va utiliza autovehiculul inchiriat in concordanta cu instructiunile de folosire ale autoturismului inchiriat emise de producatorul acestuia.


Nu puteti folosi vehiculul de inchiriere:

  1. Pentru reinchiriere;
  2. Pentru a transporta pasageri ce închirieaza sau contra cost;
  3. Pentru a transporta pasageri în plus fata de care numarul mentionat pe certificatul de înmatriculare al vehiculului;
  4. Pentru a lua parte la raliuri, concursuri, teste, oriunde ar fi amplasate;
  5. Pentru a da lectii de conducere;
  6. Pentru a împinge sau remorca un alt vehicul (cu exceptia vehiculelor echipate cu carlig de remorcare – sarcina maxima 1000 kg);
  7. Pe drumuri improprii pentru autovehicule, sau cu suprafata sau stare care implica riscuri pentru anvelope sau piese ale vehiculului;
  8. De a comite o infractiune cu intentie.


Marfurile si bagajele transportate în vehicul, inclusiv ambalarea si depozitarea acestora in interiorul caroseriei vehicului nu trebuie sa produca deteriorarea vehiculul sau riscuri excesive pentru ocupantii acesteia. Nu se vor transporta in nici un caz marfuri si bagaje in exteriorul caroseriei vehiculului, cu exceptia celor prevazute cu facilitati in acest sens si doar in limita de dimensiuni si greutate prevazute.

În caz de avarie si furt, trebuie si transmiteti societatii cat mai curând posibil raportul de accident sau raportul primit de la autoritati, impreuna cu cheile si documentele vehiculului. Daca clientul nu poate prezenta actele doveditoare emise de Politie cu privire la evenimentul produs, atunci clientul va suporta toate cheltuielile ocazionate de evenimentul respectiv.

Clientul este deasemenea de acord sa protejeze interesele proprietarului in caz de accident, furt sau pagube ale vehiculului prin efectuarea tuturor demersurilor legale care se impun si obtinerea datelor personale si adreselor prrtiior implicate si ale martorilor.

Dorim sa va atragem atentia asupra dimensiunilor vehiculelor utilitare, care necesita o atentie sporita pentru anumite manevre (de mers înapoi, de exemplu) si poate face imposibila utilizarea unor facilitati rutiere (tuneluri, poduri, etc), pentru care inaltimea maxima este insctriptionata pe semne de circulatie, în conformitate cu legislatia.

In timpul închirierii, în functie de kilometraj, vi se va cere sa efectuati inspectii obisnuite (nivel de ulei peste 1000 km, presiunea pneurilor, etc) in conformitate cu o utilizare rezonabila si prudenta. Utilizatorul, va fi deasemenea atent la orice semnal de avertizare luminos din tabloul de bord al vehiculului, si va lua toate masurile necesare de protectie, cum ar fi o oprire de urgenta, fiind obligat totodata sa anunte compania in cel mai scurt timp.

Vehiculul este prevazut cu cinci anvelope pentru a intruni cerintele referitoare la legislatia in trafic. In caz de deteriorare a unuia dintre anvelope diferita de uzura obisnuita, defectele latente sau forta majora, va angajati sa inlocuiti imediat anvelopa pe cheltuiala proprie, cu o anvelopa de aceeasi marime, tip, marca si uzura.

In caz de pana mecanica sau de accident, va este furnizat un serviciu de asistenta, serviciu inclus in pretul de inchiriere

Compania trebuie sa inlocuiasca Autovehiculul (in limita disponibilitatii), in caz de avarie care nu poate fi remediata pe loc daca dauna nu este din vina Clientului. In cazul in care nu va putea fi inlocuit autovehiculul, Clientului i se va restitui partea aferenta costului chiriei calculata proportional cu durata in care autovehiculul nu a putut fi folosit.

In cazul inlocuirii autovehiculului se va completa o noua Fisa de Predare – Preluare. Daca asigurarile optionale nu mai sunt valabile, sau autovehiculul dat la schimb este dintr-o clasa superioara, Clientul va achita asigurarile optionale corespunzatoare masinii actuale, respectiv diferenta.

Compania nu este responsabila de pierderile suportate de catre Client in caz de defectare sau avarie a autovehiculului, cu exceptia cheltuielilor autorizate de aceasta pentru reparatii.

Din momentul predarii autovehiculului si pana la reintrarea in posesia acestuia, Compania este exonerata de raspundere pentru daunele provocate tertilor de autovehiculul închiriat Clientului.


Durata de inchiriere:

Utilizatorul este de acord sa returneze autoturismul societatii la data specificata în contractul de inchiriere. Un contract de inchiriere trebuie sa aiba o durata maxima de 30 de zile, inclusiv extensii. Pentru perioadele de inchiriere pe o mai mari de 30 de zile se va incheia un contract de inchiriere pe termen lung.

Durata inchirierii va fi determinata prin perioade indivizibile de 24 de ore, incepand cu momentul in care vehiculul este pus la dispozitie; vi se permite, totusi, o toleranta de 1 ora, înainte de a aplica o noua perioada de 24 de ore. Daca se intârzie predarea cu mai mult de 1 ora, clientul va plati taxa stabilita pentru inca o zi.

Prelungirea duratei de inchiriere se poate prelungi prin stabilirea unei intalniri cu un agent FMN – rent a car si semnarea unui nou contract de prelungire.

Livrarea si restituirea autoturismului inchiriat se face la locul, data si ora stabilite de client si mentionata in Contractul de Inchirieri Auto, fara costuri sau tarife suplimentare pe raza orasului Bucuresti sau a Aeroportului Otopeni. Livrarea si restituirea masinii de inchiriat se poate efectua si la alte locatii din tara, cu acordul proprietarului si pe baza unui tarif convenit. Autoturismul inchiriat va fi predat clientului in conditii generale bune, fara defectiuni ascunse sau vizibile, orice informatie asupra conditiilor de prezentare ale autoturismului fiind facuta in contract. Clientul va returna autoturismul inchiriat impreuna cu actele, accesoriile si echipamentele la locul, data si ora precizata in Contractul de inchirieri masini. In caz de intarzieri anuntate, de pana la o ora, nu se percep tarife suplimentare
La expirarea datei de inchiriere prezentul contract devine nul daca nu s-a convenit altfel.


In cazul în care vehiculul a fost înapoiat fara chei, costul de inlocuire a acestora vor fi suportate de client, precum si aducerea inapoi a vehiculului.

Compania nu poarta nici o responsabilitate pentru bunurile lasate in vehicul, la sfarsitul contractului de inchiriere.

Incetarea duratei de inchiriere se considera a avea loc la momentul returnarii vehiculului, impreuna cu cheile si documentele acestuia. Iar restituirea autovehiculului este efectiva in momentul semnarii fisei de predare-preluare de catre companie si utilizator.

Atentie: Numai transferul de posesie al vehiculului, documentelor si cheilor la agent presupune incetarea contractului de inchiriere.

Exceptii: in cazul in care vehiculul este confiscat sau pus sub sechestru, contractul de inchiriere poate fi reziliat de îndata ce societatea este informata de catre autoritatea juridiciara sau de catre utilizator.

Orice utilizare a vehiculului în detrimentul societatii cauzeaza rezilierea contractului de drept, de catre societate.

La expirarea termenului prevazut in contractul de inchiriere societatea isi rezerva dreptul de a-si ridica autovehiculul inchiriat chiar si fara acordul clientului fara vreo somatie sau notificare prealabila, daca acesta nu a solicitat societatii prelungirea perioadei de inchiriere, iar aceasta nu a acceptat aceasta prelungire.


Garantia se opreste clientului, iar acesta raspunde si este de acord sa despagubeasca pentru toate cheltuielile sau pierderile de valoare cauzate de:

  1. exploatarea improprie sau intretinerea incorecta a masinii inchiriate, precum si a pagubelor produse asupra motorului, a cutiei de viteze sau diferentialului ca urmare a scaderii nivelului uleiului sau a supraincalzirii;
  2. avarierea anvelopelor sau camerelor de aer, cauzata de rularea cu presiune scazuta in roti, sau cu presiune prea mare, pene de cauciuc, impact cu obiecte taioase sau explozii;
  3. pagubele produse datorita suprasolicitarii componentelor instalatiei electrice, avarii la sistemul electric de orice natura;
  4. pagubelor de orice fel produse asupra masinii inchiriate ca o consecinta a conducerii pe drumuri inundate;
  5. pagubelor produse asupra oricaror subsisteme sau componente ale masinii ca o consecinta a nerespectarii regulilor de circulatie si a regulilor privind siguranta traficului, precum si a regulilor referitoare la transportul bagajelor si al aranjarii acestora in timpul transportului, precum si din cauza supraincarcarii acestuia;
  6. pagubelor produse banchetelor, mochetei, tapiseriei sau altor elemente interioare ale masinii(inclusiv varsarea de bauturi racoritoare sau alcoolice), uneltelor si accesoriilor livrate odata cu vehicolul, avarii produse rotii de rezerva;
  7. pagubelor produse masinii ca o consecinta a folosirii acesteia in curse, intreceri sau antrenamente;
  8. pagubelor produse asupra masinii daca:

– nu exista un proces verbal al daunelor saun daca exista proces verbal, din care reiese faptul ca daunele autoturismului sunt din culpa clientului sau culpa comuna; franciza casco;
– accidentul a fost produs in urma conducerii sub influenta alcoolului, medicamentelor, somniferelor, sau a altor substante care pot afecta capacitatea de concentrare a soferului si a capacitatii de a conduce, precum si in timpul savarsirii altor delicte privind circulatia pe drumurile publice, desi aceste fapte nu s-au produs pe drumurile publice sau in timpul comiterii altei incalcari ale legii;
– accidentul s-a produs, iar autorul incearca sa se eschiveze;
– furt sau tentativa de furt, neconfirmata de Politie sau daca Politia nu a primit nici o plangere asupra spargerii sau a tentativei de spargere; daca persoane din familia clientului sunt implicate in furtul sau pregatirea tentativei de furt sau, in cazul persoanelor juridice, a persoanei delegate.

Avarii care:

  1. sunt produse cu intentie sau sunt produse de catre conducatorul aflat sub influenta alcoolului sau altor substante cu efect halucinogen;
  2. sunt produse ca urmare a incalcarii dispozitiilor legale, chiar daca masina nu a fost condusa pe un drum public;
  3. sunt aparute in timpul savarsirii unei infractiuni sau contraventii de catre chirias;
  4. sunt produse de sofer cand acesta incearca sa scape de arestare sau o alta pedeapsa, neoprind la semnalul politistilor sau altor organe abilitate;

Chiriasul raspunde, de asemenea pentru furt sau tentativa de furt, daca aceasta nu este comunicata celei mai apropiate unitati de politie.

In cazul distrugerii radio-CD-ului se va retine minimum 150 EUR din garantie;

In cazul distrugerii utilizarii de banda scotch sau alte adezive pentru lipirea de flori sau ornamente pe caroserie, se va achita c/v taxei de 50 EUR reprezentind cheltuieli de curatare si servicii tratare cu polish;

In cazul pierderii unei placute cu numarul de inmatriculare se va retine din garantie suma de 50 EUR din garantie;

In cazul in care se vor constata cazuri de folosire necorespunzatoare a gumei de mestecat, se va retine din garantie suma de 10 EUR din garantie pentru fiecare bucata guma de mestecat lipita pe tapiserie sau presuri;

In cazul deteriorarii cauciucurilor prin taiere, intepare, alte distrugeri, se va opri din garantie suma de 75 EUR/bucata;

In cazul deteriorarii jantelor (zgariere, indoire, spargere) se va retine din garantie 150 EUR/bucata janta aliaj aluminiu, respectiv 100 EUR/bucata alte tipuri de jenti.

In situatia in care se constata una din situatiile enumerate anterior, garantia sau diferenta ce rezulta din plata despagubirilor se va achita dupa remedierea defectiunilor sau inlocuirea echipamentelor de catre client. In cazul unui accident produs din vina chiriasului, acestuia i se va retine, cu titlu de dauna, garantia. In plus chiriasul va achita contravaloarea a 60 (saizeci) % din tariful de inchiriere conform grilei tarifare pe perioada indisponibilizarii autovehiculului si c/v taxei de reintregire a politei de asigurare rezultate in urma accidentului produs. ATENTIE: Impactul in partea de sus si de jos a caroseriei nu sunt acoperite de asigurarea de distrugere si sunt sub rezerva dovezii de forta majora.


Asigurari pentru inchirieri auto:

Masina are asigurare CASCO cu fransiza aceasta fiind cuprinsa intre 150 si 1000 euro.

Asigurarea functioneaza insotita de urmatoarele documente , in caz de accident este obligatorie declararea acestuia la politie care v-a constata daunele si va elibera documente necesare in caz de accident , avarie sau furt :

Raportul politiei cu semnatura si stampila unitatii de politie;

Specificarea daca a condus sau nu sub influenta alcoolului;

Autorizatie de reparatii cu nume agent constatator si stampila unitatii de politie;

Aceste documente sunt indispensabile pentru functionarea asigurarii si pentru repararea autovehicului. Fara aceste documente clientul este responsabil pentru costurile totale de reparatii.

Clientul/soferul autorizat este acoperit de raspunderea civila, in cazul unui accident. Clientul/soferul autorizat poate fi raspunzator in fata legii pentru daune care nu pot fi acoperite de asigurarea RCA. Clientul este raspunzator pentru avarierea sau furtul vehiculului inchiriat, in limitele unei sume maxime. Puteti verifica ce asigurari sunt incluse in pretul inchirierii, in momentul rezervarii sau cand ajungeti la biroul de inchiriere.


Amenzi de circulatie:

Toate amenzile de circulatie rezultate din nerespectarea de catre client a legilor romane in vigoare vor fi suportate de catre acesta, inclusiv amenzile sosite ulterior (ex.radar, parcare, etc).
Dupa expirarea perioadei de inchiriere clientul ramane responsabil pentru plata amenzilor sau a altor costuri depistate ulterior chiar daca contractul a expirat.

Parti terte:

Daca folositi aceasta pagina web sa faceti cereri pentru sau in numele unei terte parti (‘Terta Parte’), ca membru de familie sau insotitor in calatorie, sunteti responsabil pentru orice eroare in acuratetea informatiilor furnizate in conexiune cu utilizarea lor. In plus, trebuie sa informati terta parte de toti termenii si conditiile aplicabile la toate produsele si serviciile achizitionate prin intermediul acestei pagini web incluzand toate regulile si restrictiile aplicabile. Fiecare utilizator folosind aceasta pagina web pentru sau in numele unei terte parti este de acord sa despagubeasca si sa protejeze fiecare impotriva oricaror pierderi, daune, cereri (incluzand costurile de aparare), cu privire la partea terta sau a utilizatorului care nu este in masura sa indeplineasca oricare din obligatiile sale descrise anterior. Dumneavoastra sunteti direct raspunzator pentru orice cerere efectuata inclusiv pentru plata totala si a obligatiilor de performanta.

Legaturi catre alte pagini web sau servicii

In masura in care aceasta pagina web contine legaturi catre servicii si produse din afara sa, orice nelamuriri cu privire la astfel de servicii sau resurse ar trebui sa fie indreptate catre furnizorul de serviciu sau resursa exterior. FMN Rent a Car nu monitorizeaza sau controleaza paginile web catre care furnizeaza legaturi si nu este raspunzatoare pentru acuratetea, completitidinea, fiabilitatea sau disponibilitatea oricarui continut afisat sau distribuit, sau produse ori servicii disponibile pe aceste pagini web. Daca alegeti sa accesati orice pagina web a unei terte parte, faceti acest lucru pe riscul dumneavoastra. Prezenta unei legaturi catre pagina web a unei terte parte nu constituie sau implica aprobarea FMN Rent a Car, sponsorizarea sau recomandarea tertului, sau a continutului acestuia, produse sau servicii continute, sau disponibile prin intermediul paginii web a acestui tert.


Competenta:

Instantele din localitatea in care societatea isi are sediule afla biroul companiei principal trebuie sa aiba va fi competenta, în masura in care nu se prevede contrariul, asupra oricarui litigiu între comerciant si utilizator, care decurg din prezentul acord si care nu pot fi solutionate pe cale amiabila.

Clientul este de acord ca orice adaugiri sau modificari ale termenilor si conditiilor vor fi nule in cazul in care nu sunt agreate in scris de ambele parti.